zaterdag 18 augustus 2012

Een nieuw begin

Ja, je leest het goed. In een opwelling heb ik besloten om opnieuw te beginnen met deze blog - maar dan ook helemaal opnieuw. Nieuwe foto's, nieuwe posts, een nieuwe lay-out én een nieuwe schrijftaal (geen Engels meer, het voelt te onnatuurlijk aan). Ik heb het altijd leuk gevonden om te schrijven, maar ik had er gewoon geen tijd meer voor. Dankzij een leuke beautyblog van een meisje dat op mijn middelbare school zat kriebelt het weer. Hopelijk kan ik het nu wél combineren met mijn studie, ik ga het in ieder geval proberen. :-) Er is echter nog een ander 'klein' probleem: ik ben belachelijk slecht in werken met HTML-codes en dergelijke. Daardoor heb ik vandaag letterlijk úren gesukkeld met de lay-out en plaatjes, haha! En dat is nog maar het begin van een blog ... er staan uiteraard nog geen artikels op. :') Maargoed, ik heb er zin in en ik beloof dat ik mijn uiterste best ga doen. See you soon! (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten