zondag 19 augustus 2012

Summer's in the air and baby, heaven's in your eyes

In de tuin, luisterend naar muziek op mijn laptop, kwam ik op het idee voor deze post. Het is zo'n warm weer, waarom schrijf ik niet eens over het mooiste seizoen van het jaar? De zomer! België beleeft momenteel immers een heuse "hittegolf" en dat zijn we hier allesbehalve gewoon - mensen klagen zelfs al. ;-) Ik vind het allemaal best, en ben vooral blij dat ik heerlijk kan genieten van mijn vakantie zonder herexamens. Muziek luisteren, gaan shoppen, bij mijn lieve achternichtjes gaan, een leuke vakantiejob doen, op reis gaan met een vriendin ... eindelijk heb ik tijd om alles te doen wat ik wil! Om jullie helemaal in de juiste zomersfeer te brengen - voor zover dat nog nodig is met dit weer :-) - heb ik enkele inspirerende foto's gezocht in verband met de zomer. Voor mij mag de tijd van fleurige rokjes, kleurrijke make-up en heerlijke ijsjes nog héél lang blijven duren! :) Liefs, Evi
Alle foto's afkomstig van http://www.weheartit.com

1 opmerking: